HTML

Megblogondultam!

Szubjektívkodás és egyéb szöszmötölések:)

Friss topikok

Linkblog

2008.02.22. 19:58 Mirelittündér

Péééééntek

Csordogálnak visszavonhatatlanul kisfalusi péntek esték. Apró világom a kinyújtott jobb karomtól a balig terjed- tévé, számítógép, nasi. Három dimenzióban létezem tehát. Ritka eset. A tanulás- alvás kétpólusó szenvelgése lassan döcög a vége felé.  És a vég sem tart örökké. Ez esetben pláne. Pap is holtig. Hát még én!
De legalább már tavaszillat víziója kering a házak közt. Ez is valami azért. Persze csalás az egész- óriási méretű hajzatomat velem, és néhány őszi levélmaradékkal tépázott, röptetett, görgetett a fagyos szél. Óriási hajzat egyébként nem hétköznapi passzió. Tablókép ürügyén néztem ma ki úgy, mint akit elraboltak az UFOk, és egy komplett fodrászkellékes üzlet tartalmát a fejében felejtettek. Sebaj. Potom 4ezerért (plusz mogorva fodrász bére, akinek a puszta létemmel elcsesztem a napját- bár gondolom az egész élete lepergett a szeme előtt, amikor megtudta, hogy megváltoztak a hajammal kapcsolatos terveim) nézegethetem a képeket, és gyönyörködhetem. :p
Ennyi hát a mai nap mélyenszántó gondolatfolyama, Kedveskéim. És levonnám továbbá a konzekvenciát. A megtelepedő fejfájás ötlettelenséget, majd gondathiányt, végül fekete lyukat képez. Írok, amint meglátom a fényt. De lehet, hogy az lesz a jel, hogy nem írok. Aloha.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatnezo.blog.hu/api/trackback/id/tr2350650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása